FAQ.
Algemeen
Waar moet ik met mijn vragen terecht.
Voor algemene vragen kun je mailen naar info@dc-dance.nl
Voor locatie specifieke vragen kun je mailen naar:
Katwijk: katwijk@dc-dance.nl
Leiderdorp:leiderdorp@dc-dance.nl
Wil je een proefles doen mail direct naar join@dc-dance.nl
Je hebt een vraag over de DC Dance Academy: dca@dc-dance.nl
Je hebt een vraag over de webshop: shop@dc-dance.nl
Ben jij docent en wil je bij ons komen werken, zoek je een baan achter de balie of wil je stage lopen bij ons? mail dan naar work@dc-dance.nl
Voor het organiseren van festiviteiten, denk aan partijtjes, vrijgezellenfeesten, workshops, weddingdance kun je mailen naar party@dc-dance.nl
Ben je een school en ben je geïnteresseerd in workshops of lessen georganiseerd door DC Dance mail dan naar school@dc-dance.nl
Voor vragen betreffende abonnementen of administratie kun je mailen naar administration@dc-dance.nl
Ik wil mijn partijtje vieren bij DC Dance kan dat?
Natuurlijk kan dat, wij kunnen van alles voor je betekenen. Neem nu nog contact met ons op via party@dc-dance.nl.
Hoe gaan jullie om met COVID binnen jullie organisatie?
Wij leven alle regels na die de overheid ons oplegt. Veiligheid staat bij ons boven alles. Voor een uitgebreidere uitleg verwijzen wij jou naar de volgende pagina: https://www.dc-dance.nl/covid-19/
Wat zijn jullie openingstijden?
Per locatie hebben we andere openingstijden.
De openingstijden van DC Dance Katwijk vind je hier:https://www.dc-dance.nl/dc-katwijk/
De openingstijden van DC Dance Leiderdorp vind je hier:https://www.dc-dance.nl/dc-leiderdorp/
Ik wil graag een cadeau geven van DC Dance. Hebben jullie ook cadeaubonnen
Mocht je niet kunnen kiezen uit onze artikelen in onze DC Dance shop, hebben wij ook cadeaubonnen met elk gewenst bedrag.
Abonnementen/inschrijven
Hoe sluit ik een abonnement af bij DC Dance?
Of je kiest voor optie twee, maandelijks opzegbaar. Voor dit abonnement betaal je 26,95 per maand.
Welk abonnement past het beste bij mij
We hebben verschillende soorten abonnementen:
- Basic Abonnement, hiermee dans je een keer in de week, per week kun je zelf een les of locatie uitzoeken.
- Plus Abonnement hiermee, dans je twee keer in de week, per week kun je zelf een les(sen) of locatie uitzoeken.
- Unlimited Abonnement, hiermee dans je onbeperkt op beide locaties.
- Unlimited Workout Abonnement, hiermee kun je onbeperkt alle workout lessen voor volwassen volgen op beide locaties.
Binnen een abonnement heb je twee keuzes, je kunt een jaar abonnement afsluiten of kiezen voor de maandelijks opzegbare optie. Als je kiest voor het jaar abonnement dan ontvang je per maand een leuke korting op de maandelijkste kosten.
Hoe wijzig of upgrade ik mijn abonnement?
Je kunt jouw abonnement op elk moment upgraden. Het maakt niet uit of je een Jaarabonnement hebt of een Maandelijks opzegbaar abonnement.
Helaas kun je dit niet zelf aanpassen in ons systeem, maar niet getreurd we hebben een geweldige administratie die dit voor je kan regelen. Vul het onderstaande formulier in en de administratie zal zo snel mogelijk de wijzigingen doorvoeren:
Hoe onderteken ik mijn digitale contract?
Wat super leuk dat je lid bent geworden. Als het goed is heb je in de aanmeldingsmail een handleiding van ons portaal en de app gevonden. Deze kun je ook nog even naslaan, hieronder een beknopte uitleg:
Klik op “Clubaccount informatie” “Producten” vervolgens klik je op je huidige lidmaatschap onder het kopje lidmaatschappen. Daarmee word je geleid naar een nieuwe pagina, waarin jouw abonnement omschreven staat. Rechts onderin staat een knop ‘nu digitaal ondertekenen’. Daarna kun je een handtekening zetten en bevestigen.
Mag iemand anders mijn abonnement overnemen?
Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Klanttevredenheid is voor ons essentieel. Geef het aan als er iets is, dan zoeken we graag samen naar een oplossing.
Kan ik mijn abonnement downgraden?
Wanneer je een Jaarabonnement hebt is het niet mogelijk om te downgraden van bijvoorbeeld een Unlimited Jaarabonnement naar een Plus Jaarabonnement. Wanneer je een Maandelijks opzegbaar abonnement hebt dient de wijziging voor de 1e van de maand te gebeuren. Er is dan nog 1 maand contributie verschuldigd. Bijvoorbeeld: Mini heeft een Unlimited Maandelijks opzegbaar abonnement en wilt downgraden naar een Plus Maandelijks opzegbaar abonnement. Mini geeft dit aan op 31-05-21. Dan gaat het Plus Maandelijks opzegbaar in per 01-07-21.
Downgraden kan via het volgende document: https://forms.gle/Vx2nEGWroV9x6Hau5
Classes
Hoe meld ik mij aan voor mijn les?
Je kunt je aanmelden via de app of het Portal (zie ook de handleiding)
In menu rooster heb je de mogelijkheid om jezelf te informeren over lessen. Elke zondag krijg je credits die passen bij jouw lidmaatschap. Met deze credits boek jij jouw les(sen) in.
Voor de Dance Workout dien je iedere week je lessen uit te kiezen. Dit ivm het maximum aantal leden wat toegestaan is in een les vanwege COVID-19
Voor de Dance, Sing & Act classes kun je je lessen herhaaldelijk boeken voor een heel seizoen. Herhaaldelijk boeken kan op dit moment enkel in de Portal.
Wil je tussentijds wijzigen, dan kun je dit hier ook zelf regelen.
Stap voor stap:
- Klik op Rooster en klik op de gewenste locatie
- Vervolgens klik je op de blauwe kalender om een gewenste datum te kiezen.
- Klik vervolgens op de gewenste les in het rooster.
- Click op Reserveer.
Herhaaldelijk boeken van een les:
- Omdat je elke week naar dezelfde les gaat, klik je op ‘Boek herhaaldelijk’. Vervolgens klik je op ‘reserveer nu’. (deze optie is dus alleen in het portaal beschikbaar)
- Controleer de data, scroll helemaal naar beneden en klik op ‘reserveer nu’.
- Wacht tot er overal groene vinkjes achter staan (Let op: Dit kan enkele seconden duren) en klik dan op ‘sluiten’.
Hoe meld ik mij aan voor een proefles?
Je kunt je aanmelden via de site, op bijna iedere pagina staat een proefles button of je kunt direct een mailtje sturen naar join@dc-dance.nl
Hoe moet ik mijn les annuleren ivm ziekte of een andere reden?
Kun je een bepaalde datum toch niet? Ga dan naar de betreffende datum in het rooster en klik op de betreffende les.
Klik op ‘kies een reden’ en selecteer de reden van annuleren. Vervolgens klik je op ‘annuleer reservering’. Je kunt de credits voor deze les nu gebruiken voor een andere les naar keuze. De credits blijven een week geldig.
Ik heb de verkeerde les herhaaldelijk ingeboekt wat nu?
Heb je per ongeluk de verkeerde les herhaaldelijk geboekt? Klik dan op ‘clubaccount informatie’ vervolgens klik je op ‘boekingen’. Hier kun je de lessen ‘annuleren’.
Hoe lang blijven mijn credits geldig?
Je kunt jouw credit(s) 1 week gebruiken.
Hoe kom ik bij de DC Dance Academy?
De DC Dance Academy is voor getalenteerde kids die veel willen dansen of misschien wel wat met dans willen doen later. Onze docenten houden continue hun ogen open voor nieuw talent. Als je opvalt door je spetterende performance of te gekke techniek dan kan het zijn dat deze je naam doorgeeft aan de coördinator van de DC Dance Academy. Je ontvangt dan een uitnodiging voor een meeloop dag met de Academy. Zo kun je kijken of jij het leuk vind en kunnen wij kijken of je geschikt bent voor de Academy.
Ik heb een vriendje, vriendinnetje, neefje of nichtje die graag mee wilt komen voor een dansles. Is dit mogelijk?
Uiteraard is dit mogelijk! Een proefles is altijd gratis. Let er wel op dat de leeftijd past bij de leeftijd van de les.
Je kunt een proefles aanvragen via de website of direct via join@dc-dance.nl en we helpen je graag.
DC Dance App en Portal
Hoe activeer ik mijn DC Dance Account?
Wat super leuk dat je lid bent geworden! Als het goed is heb je een mail ontvangen met een handleiding deze kun je er ook nog even bij pakken. Hieronder leggen we beknopt uit hoe het werkt:
- Download de DC Dance App! Het enige wat je hoeft te doen is onze DC Dance App downloaden en inloggen met het e-mailadres en de gebruikersnaam die je zojuist hebt aangemaakt.
- Ieder lid heeft een eigen e-mailadres nodig. Meer leden uit 1 gezin? Zie verderop in deze handleiding hoe je dit kunt regelen.
- Check of jouw gegevens kloppen. Ga naar ‘clubaccount informatie’. Klik op ‘over mij’ en daarna ‘toon inhoud’. Vul je wachtwoord in. Nu zie je ‘mijn gegevens’ en ‘adresgegevens’.
Gegevens wijzigen: klik op het blauwe potloodje om jouw gegevens te veranderen. Vervolgens klik je op ‘opslaan’.
Waarom lukt het niet mijn account te activeren?
Een veel voorkomend probleem is dat er twee keer het zelfde email gebruikt is voor een account.
Probeer aan te melden via een ander email adres lukt het nog niet neem dan contact op met administration@dc-dance.nl
Hoe wijzig ik gegevens in mijn account
Binnen jouw profiel en jouw club account kun je zelf informatie wijzigen:
Gegevens wijzigen: klik op het blauwe potloodje om jouw gegevens te veranderen. Vervolgens klik je op ‘opslaan’.
Hoe download ik mijn DC Dance app?
- Download in de Google play store of in de Apple store de DC Dance app. Type in het zoekvenster ‘DC Dance’ in en je zal de gratis app vinden.
- Open de app op je telefoon en log in met het e-mailadres en het wachtwoord wat je hebt aangemaakt.
- In de DC Dance App kun je oa je persoonsgegevens wijzigen, je aanmelden voor lessen, aankopen doen in onze Webshop en nog veel meer toffe dingen.
Dus download hem snel en neem direct een kijkje!!
Waar vind ik alle laatste DC Dance nieuwtjes en weetjes?
Naast dat jullie om de zoveel tijd een nieuwsbrief van ons ontvangen en we heel wat zaken via social media communiceren is er binnen de app een platform die je altijd in de gaten moet houden.
De community is waar wij alle zaken en weetjes voor onze leden communiceren, dus hou deze in de gaten!